Hvorfor vælge TravelPerk frem for BCD Travel?

Hvorfor vælge TravelPerk frem for BCD Travel?

Hvis du er på jagt efter din næste rejseadministrationsløsning, så brug et par minutter på at finde ud af, hvor TravelPerk kan føre dig hen, og hvordan den gang på gang overgår BCD Travel.

TravelPerk

TravelPerk er en toprangeret alt-i-en-løsning til rejseadministration. Rejsebookingplatformen roses for sin brugervenlighed, mobile app og for et 24/7 kundesupportteam med en svarrate på 15 sekunder.


Vigtigste fremhævede funktioner

  • Største globale lagerbeholdning
  • Virksomhedspriser og partnerskaber
  • Brugervenlig platform og mobilapp
  • 24/7 kundesupport på 15 sekunder

BCD Travel

BCD Travel opererer i over 106 lande verden over. Ud over rejseplanlægning og booking har BCD specialiseret sig i at organisere visumformaliteter og togreservationer. TMC tilbyder også en VIP-service til rejser i luksusklassen.


Vigtigste fremhævede funktioner

  • 24/7 kundeservice
  • Håndtering af udgifter
  • Bredt udvalg af rejsetjenester
  • Kompatibel med 20+ OBT’er

3 hovedårsager til, at BCD Travels kunder har skiftet til TravelPerk inden for det seneste år

Nem prisfastsættelse

Nem prisfastsættelse

Vi opkræver kun et månedligt gebyr, hvis du bruger vores platform til at booke rejser i den pågældende måned.  Kunderne elsker vores nemme og overkommelige prismodel.

Under 15 sekunders responstid

Under 15 sekunders responstid

TravelPerk tilbyder 7-stjernet kundesupport døgnet rundt, med svartider målt i sekunder.

En virkelig omfattende rejseoversigt

En virkelig omfattende rejseoversigt

TravelPerk har den mest omfattende rejseoversigt i verden – fly, hotel, billeje eller tog – rejs på den måde, der passer dig.

Kunderne elsker vores prismodel

TravelPerks priser er gennemsigtige, så TravelPerks kunder ved præcis, hvad de betaler for. Med TravelPerks startplan er dine første fem bookinger gratis.
Endnu bedre er det, at vi opkræver et månedligt gebyr, hvis du rejser ved hjælp af platformen den pågældende måned. Kunderne beskriver vores prismodel som “nem” og “overkommelig”.

TravelPerk vs BCD Travel: kundesupport

Få adgang til uovertruffen kundeservice og 24/7 service med TravelPerk. Det 7-stjernede kundesupportteam er blevet anmeldt for at gå “ud det sædvanlige” og “hurtig og hjælpsom“.

Desuden har TravelPerks kundeservice en svartid på 15 sekunder eller mindre. Desuden blev TravelPerk bedømt som nummer 1 for support af G2. Uanset hvilke uventede bump dit team støder på undervejs, vil TravelPerk være hurtig til at løse deres problemer.

Derfor elsker brugerne TravelPerk

Her er grunden til, at tusindvis af virksomheder har valgt TravelPerk til at administrere deres forretningsrejser!

  • Øjeblikkelig Opsætning af platform
  • $0 Oprettelsesgebyr og ingen skjulte omkostninger
  • 15s svartid for kundesupport
  • 80% af prisen tilbage for aflyste rejser
  • Krav på 25%. af din rejsemoms
  • Gratis prøveperiode på enhver prisplan

TravelPerks hemmelighed bag glade brugere: brugervenlighed

TravelPerk-appen, der er tilgængelig på computer eller mobil, er blevet positivt anmeldt igen og igen. Den er med til at adskille TMC i debatten om TravelPerk vs. BCD-rejser.

Appen er nem at navigere i, kan sættes op med det samme og tilbyder nem support, når dit team har mest brug for det – på farten. En glad kunde sagde, at det er: “en glat, nem og bekvem proces fra start til slut.”

Tag et kig på, hvor TravelPerk kan føre dig hen

Med TravelPerk kan du oprette et firmakort, herunder American Express, Visa og Mastercard, og være sikker på, at din online booking og rejsepolitik forbliver i orden. Og efter pandemien har risikostyring aldrig stået højere på enhver virksomheds liste, og TravelPerk har dækket dig ind; fra Barcelona til Bangkok.

Leder du efter mere?

Rejse- og udgiftsrapporter

Rejse- og udgiftsrapporter

Dyk ned i dataene, og optimer konstant dit rejseforbrug med TravelPerks indbyggede udgiftsrapporter, der kan tilpasses.

Integrer med værktøjer til udgiftsstyring

Integrer med værktøjer til udgiftsstyring

Bruger du allerede et værktøj til udgiftsstyring? TravelPerk kan integreres med mange populære værktøjer som Divvy, Expensify, Payhawk, Yokoy og mange flere.

CO2-kompensation

CO2-kompensation

Kompensér for din virksomheds CO2-udledning med GreenPerk. Denne TravelPerk-løsning tilføjer i gennemsnit 0,9% ekstra til enhver rejse, der bookes, og bidrager med donationen til et CO2-kompensationsprojekt på din virksomheds vegne.

VIP-oplevelse

VIP-oplevelse

Giv dine forretningsrejsende den oplevelse, de fortjener, med en kurateret samling af hoteller, gratis wellness-behandlinger, gratis opgraderinger og meget mere.

Førende rejsearrangør ifølge brugeranmeldelsesplatformen G2

Få dine forretningsrejser til at fungere som magi med den alt-i-én-platform, som rejsende og ledere elsker. Lad os få dig tilbage på vejen!

Rejs roligt med et helt supportteam bag dig

Tusindvis af virksomheder rejser allerede med os Slut dig til os

Tag din forretningsrejseadministration til det næste niveau

Please use a valid company email