Rejs roligt med et helt supportteam bag dig
Tusindvis af virksomheder rejser allerede med os Slut dig til os


TravelPerk forener rejser og udgifter i én brugervenlig grænseflade. Book nemt, og hold styr på udgifterne med maksimal synlighed i én platform til håndtering af rejseudgifter. Vores intuitive funktioner fjerner stress fra forretningsrejser og sparer din virksomhed penge.
TravelPerks’ tilbyder integration med et enkelt klik med førende udgiftsplatforme som Yokoy, Divvy og Circula. Det giver dig mulighed for nemt at booke og administrere udgifter på samme sted. Din travel manager kan vælge transport og indkvartering, der imødekommer alle deres behov.
Efter booking har de fuld indsigt i alle forretningsrejseomkostninger i realtid. Efter hver rejse opretter vi en enkel faktura, der samler alle omkostninger. Ikke mere manuel sporing af fakturaer. Lad dit rejsehold fokusere på at skabe en uforglemmelig rejseoplevelse for ledelsen.
Vi ønsker at gøre forretningsrejser nemme for din virksomhed. Vores platform administrerer alle dine rejseudgifter og fakturaer på ét sted og kan integreres med dine foretrukne apps til udgiftsstyring, såsom Expensify, Circula, Yokoy og mange andre.
Det plejede at være besværligt at administrere et firmaretreat. Men ikke længere, da alle fakturaer og omkostninger indsamles i realtid. Du kan se rejseudgifterne på få sekunder i stedet for flere timer. Vores lager er ikke kun det største på markedet, men også momsvenligt. Før du booker, kan du se, hvor meget moms du kan få tilbage, hvilket gør processen meget enklere.
Her er grunden til, at tusindvis af virksomheder har valgt TravelPerk til at administrere deres forretningsrejser!
Vi ved, at mindre virksomheder ønsker en fleksibel og smidig rejseafregningsløsning. Vi tilbyder rejseservice på VIP-niveau, samtidig med at du kan forblive omkostningseffektiv. Når planerne ændrer sig, tilbyder vi en afbestillingspolitik uden spørgsmål.
Slut med manuelt at anmode om refusioner og jagte fakturaer. Vi kan håndtere rejser af enhver størrelse og har et supportteam i verdensklasse, der er tilgængeligt 24/7 for at hjælpe undervejs. Deres gennemsnitlige svartid er i øjeblikket 15 sekunder – det er ingen skrivefejl!
TravelPerk giver dig mulighed for at definere og administrere din virksomheds rejsepolitik fra vores platform. Det giver dine rejsende mulighed for at booke trygt, samtidig med at de holder sig inden for virksomhedens politik. Denne proces er meget mere strømlinet end manuelt at kontrollere, om hver booking overholder politikken for hver af dine forretningsrejsende. Det er en enorm tidsbesparelse for dine travel managers.
Tusindvis af virksomheder rejser allerede med os Slut dig til os
Eller med andre ord: Sådan gør vores platform til administration af forretningsrejser alle glade, lige fra travel managers til forretningsrejsende.
Book, administrer og rapporter om forretningsrejser med vores integrerede online bookingværktøj.
Få adgang til de bedste priser, og nyd eksklusive priser på flybilletter, tog, billeje og indkvartering i hele verden.
Få de seneste rejseadvarsler og sikkerhedsoplysninger. Afbestil eller ændr det, du har brug for, og få 80 % refunderet.
Bliv betjent af mennesker, ikke bots, med en svartid på 15 sekunder!
Få dine forretningsrejser til at fungere som magi med den alt-i-én-platform, som rejsende og ledere elsker. Lad os få dig tilbage på vejen!
Anmod om en demo her.
Rejse- og udgiftsstyring er processen med at booke forretningsrejser og holde styr på alle udgifter, der er forbundet med den pågældende forretningsrejse. Disse processer betragtes ofte som separate, men TravelPerks platform giver dig mulighed for at booke og administrere alle udgifter på ét sted.
En rejseudgift er enhver omkostning, der er forbundet med en forretningsrejse. Det kan være udgifter til indkvartering, rejser som fly, tog og bil. Det omfatter også udgifter til mad og drikke, forsikringer eller andre udgifter i forbindelse med forretningsrejser.
Det første skridt til at reducere rejseudgifterne er at have overblik over alle udgifter. I TravePerk-platformen kan du se rejseudgifterne i realtid.
Vi har også markedets største udbud af executive-indkvartering. Det betyder, at vi kan garantere din virksomhed de bedste priser, hvilket gør det mere omkostningseffektivt at booke hos os i stedet for et traditionelt rejsebureau eller at booke rejsen manuelt.
Vores brancheførende momsvenlige opgørelse giver dig mulighed for at booke rejseydelser og på forhånd vide, hvor meget moms du kan få refunderet.
Udgiftsstyringssoftware sparer dig tid og fjerner stress fra bogholderiet. For hver forretningsrejse indsamler vi alle udgifter i realtid og sender en problemfri faktura til sidst. Det er meget nemmere end manuelt at indsamle en stak papirer.
Vores software til udgiftsstyring giver også større indsigt i udgiftsdata, herunder omkostningsfordelinger og omkostninger pr. rejsende med blot et par klik.
Generelt, ja. Omkostninger i forbindelse med forretningsrejser såsom indkvartering, transportomkostninger og mad og drikke er fradragsberettigede. Du kan også få momsrefusion på mange rejsetjenester. Vores praktiske momsberegner giver dig mulighed for at se dette tal på forhånd, så du ikke efterlader nogen penge på bordet.