← Tilbage til bloggen

6 af de bedste virksomheder til administration af forretningsrejser

19 nov 2023 13 MIN LÆSNING

Bragt til dig af TravelPerk, den førende platform for forretningsrejser.

>
Hjem>Ressourcer til virksomhedsrejser>Blog>6 af de bedste virksomheder til administration af forretningsrejser

Lige under 20% af alle rejser er i forbindelse med arbejde. Det er omkring 1,3 millioner forretningsrejsende om dagen alene i USA, før pandemien, og disse tal er Når man ser på disse tal, er det ingen overraskelse, at forretningsrejser ofte kan være en hovedpine for travel managers. Det er her, travel management-virksomheder (TMC'er) kommer ind i billedet for at strømline processen.

Travel management-selskaber administrerer forretningsrejser for at spare kunderne både tid og penge. De specialiserer sig i at finde de bedste tilbud til dine rejsende medarbejdere, så du ikke behøver at gøre det - hvilket giver både dig og dine rejsende medarbejdere mere tid til at fokusere på det, I rejser for.

De bedste rejsebureauer til virksomheder

Du mangler ikke valgmuligheder, når det gælder gode rejsebureauer. Den digitale tidsalder har forvandlet TMC-branchen og gjort gode muligheder tilgængelige for virksomheder i alle størrelser. Her er vores topvalg, og hvor TravelPerk gør en ekstra indsats.

1. TravelPerk

TravelPerk er et travel management-selskab, som du bør overveje. Vi mener oprigtigt, at vi er den bedste løsning på markedet for forretningsrejseprogrammer, så vi starter med at give dig et komplet overblik over TravelPerk!

Hos TravelPerk ønsker vi at levere de bedste rejseløsninger uden nogen af de ovennævnte besværligheder eller tekniske problemer. Forretningsrejser bør ikke være stive, og vores fleksible løsninger beviser, at de ikke behøver at være det. Vi har kigget på branchen og noteret os, hvad der er brug for, og derfor tilbyder vi flere tjenester og support end nogen anden TMC, når det gælder dine forretningsrejser.

Spar tid og penge på dine forretningsrejser med TravelPerk

TravelPerk gør administrationen af forretningsrejser meget enklere for alle i din organisation. Vi tilbyder en alt-i-en-platform til at booke rejser, enkle rapporteringsværktøjer, så du kan holde styr på udgifterne, integrerede rejsepolitikker for bedre compliance, plus 24/7 kundesupport, når du har brug for det, fra et rigtigt menneske.

Please use a valid company email

Flere muligheder for booking

TravelPerk har verdens største oversigt over udbydere af rejsetjenester, fra flyselskaber til hoteller. Vi har også et bredt udvalg af lavprisleverandører for at sikre, at vores kunder reducerer rejseudgifterne ved at finde de bedste tilbud.

Prisvindende teknologi

Vores systemer gør det nemt at booke og administrere forretningsrejser, og de giver også dybdegående rapportering om dine rejser, så du slipper for stresset papirarbejde efter rejsen. Vi tilbyder også en komplet løsning til inddrivelse af moms, som understøttes af vores teams og teknologi.

Fantastisk rejseoplevelse 

Fra start til slut er kundeoplevelsen hos TravelPerk overvældende positiv. Vi svarer kunderne inden for 15 sekunder i gennemsnit, og både virksomheder og forretningsrejsende har stor glæde af booking- og rejseoplevelsen.

Book every aspect of your business trip within the TravelPerk platform

Start making your job easier with the best travel management tool!

Overholdelse af rejsepolitik

Via automatisering gør vi det muligt for dine medarbejdere at overholde din virksomheds rejsepolitik til enhver tid, så der ikke sker fejl eller overraskelser, når det kommer til overholdelse, og bookere kun kan booke, hvad der er inden for din virksomheds politik.

Vi sørger for at holde dine rejsedata og politikdata lige ved hånden i realtid. Hvis nogen ønsker at booke uden for politikken, skal de først søge om godkendelse. 

Fremtidstænkning

Vi stræber hele tiden efter at blive bedre, og vi investerer i de ressourcer, der er nødvendige for at gøre det. TravelPerks rapporteringsfunktioner og integrationsmuligheder med HR- og udgiftsstyringsværktøjer er et godt eksempel på dette. 

Det er disse funktioner, der gør TravelPerk til noget helt særligt, når det gælder administration af forretningsrejser. Og det er ikke kun TravelPerk-teamet, der mener det - tag et kig på disse statistikker fra de bedste softwareanmeldelsessider:

TravelPerk scorer højt over hele linjen, hvilket gør det til den ideelle løsning til at opfylde dine forretningsrejsebehov.

2. SAP Concur

Når det kommer til de bedste rejsebureauer, er SAP Concur et navn, som mange har tillid til. TMC-giganten blev grundlagt i 1993 og opkøbt af SAP i 2014. Deres selverklærede styrker er som følger:

  • Arbejder med nogle af de største brands
  • Nem sporing og rapportering af udgifter til udgiftsrapporter
  • Mange forbundne apps, såsom Uber og Airbnb

TMC er også en del af SAP, hvilket betyder, at det fungerer godt sammen med SAP-operativsystemet. Der er dog områder, hvor SAP Concur er noget forældet. Her er, hvad TravelPerk-kunder nævner, når de sammenligner os med SAP Concur:

  • Utrolig UX, der giver en oplevelse af høj kvalitet
  • Mere og bedre adgang til internationale rejsemuligheder
  • Momsrefusion: giver dig mulighed for at spare 20% på alle forretningsrejseomkostninger 

Forretningsrejsende kan også sammenligne platforme ved at kigge på softwareanmeldelsessider - lad os tage et kig på, hvordan SAP Concur scorer:

  • G2-vurdering: 4/5 stjerner, baseret på 5.685 anmeldelser
  • Capterra-vurdering: 4.3 / 5 stjerner, baseret på 1.746 anmeldelser
  • Understøttede sprog: Dansk, engelsk, fransk, indonesisk, italiensk, japansk, koreansk, hollandsk, norsk, polsk, spansk, svensk, kinesisk (forenklet), tjekkisk, tysk.

Ud over disse detaljer er det vigtigt at huske på, at SAP Concur tager seks til otte ugerat implementere og kræver oplæring, før man kan bruge platformen. Hos TravelPerk kan gratis konti oprettes i løbet af få minutter. Eller hvis du vælger en premium- eller pro-plan, kan onboarding gennemføres så hurtigt som to uger.

Hos TravelPerk gør vi brugeradministration nemmere for vores kunder takket være vores åbne API og integrationer Vores SCIM User Provisioning API giver brugerne mulighed for programmatisk at administrere (oprette, opdatere og slette) medlemmerne af deres organisation via en af vores understøttede IdP'er. Eller ved at tilslutte direkte til API'en. 

Klik nedenfor for at sammenligne de to platformes funktioner og fordele.

3. Egencia

Egencia var tidligere Expedia-koncernens svar på travel management, men blev for nylig opkøbt af American Express Global Business Travel (AMEX).

Egencia positionerer sig som en virksomhed, der kan hjælpe dig med at håndtere rejserisici, understøtte de rejsendes trivsel og maksimere ROI i dit forretningsrejseprogram Her er nogle af de vigtigste fordele, ifølge dem selv:

  • Inddrivelse og refusion af moms
  • Omsorgspligt og risikostyring
  • Lagerbeholdning baseret på Expedias velkendte brands

De hævder også at være i stand til at gennemføre opsætningen inden for en uge, men det er ikke let at finde anmeldelser, der understøtter denne påstand.

TravelPerk tilbyder på den anden side nem opsætning og en overlegen mobilapp til at foretage forretningsrejsebookingerpå farten. Vi inkluderer også budgetudbydere, hvilket reducerer omkostningerne for kunderne.

Her er nogle andre måder, hvorpå kunderne siger, at TravelPerk overgår Egencia, når det gælder administration af forretningsrejser

  • Freemium-model, enkel prisfastsættelse og ingen minimumskontrakt
  • Ingen ekstra månedlige gebyrer eller skjulte afgifter
  • FlexiPerk: Book enhver form for rejse - fly, hotel, bil eller tog - og afbestil når som helst. Der stilles ingen spørgsmål. Få op til 80% tilbage på dit forbrug.
  • GreenPerk: Få handlingsrettede data i realtid om din virksomheds CO2-udledning. Kompensér 100 % af dine forretningsrejser med en lille donation pr. rejse. 

Du kan sammenligne Egencia med TravelPerk - og mange andre travel management-løsninger - ved at se på deres online anmeldelser. Her er nogle detaljer fra de bedste anmeldelsesplatforme, som kan hjælpe dig med at vælge den bedste TMC til dine behov:

TravelPerk tilbyder de samme fordele som Egencia, men forbedrer også Egencias svagere punkter. Egencias komplicerede prismodel efterlader ofte kunderne med uventede omkostninger, mens Travelperk bestræber sig på at lette din udgiftsstyring ved at holde omkostningerne lave, gennemsigtige og forudsigelige.

Klik nedenfor for at sammenligne de to platformes funktioner og fordele.

4. AMEX GBT

American Express Global Business Travel er en multinational rejse- og mødeprogramvirksomhed med hovedkontor i New Jersey, USA. De betjener markeder over hele verden og har leveret erhvervsrejseløsninger siden 2013.

AMEX GBT leverer typisk rejseløsninger til større virksomheder og opkøbte Egencia for bedre at kunne betjene små og mellemstore virksomheder Husk dette, når du overvejer den bedste løsning til dine forretningsrejsebehov. Deres tilbud omfatter:

  • Risikoadvarsler og direkte kommunikation under afbrydelser
  • Forudforhandlede priser og 2 millioner overnatningsmuligheder
  • Samarbejde for at maksimere værdien og effektiviteten af dit rejseprogram

At arbejde med store navne som AMEX kan være fristende for potentielle travel management-kunder, men en sammenligning viser, at TravelPerk tilbyder dette og mere til. TravelPerk bestræber sig på at forenkle dine forretningsrejser ved at tilbyde:

  • Verdens største rejsefortegnelse med fly, hoteller, tog og meget mere.
  • Kundeservice med en hurtig svartid på 15 sekunder 
  • FlexiPerk: muliggør opsigelser til enhver tid med op til 80% af pengene tilbage
  • TravelSafe: giver dig verificerede, opdaterede sikkerhedsoplysninger om dine destinationer.

På samme måde som når man sammenligner med andre rejseadministrationsløsninger, vinder TravelPerk også over AMEX GBT, når det kommer til online ratings:

  • G2-vurdering: 4.7 / 5 stjerner, baseret på 6 anmeldelser
  • Capterra vurdering: Ingen tilgængelige vurderinger fra Capterra.
  • Understøttede sprog: Understøttelse tilbydes på engelsk, tjekkisk, dansk, hollandsk, finsk, fransk, fransk canadisk, tysk, ungarsk, italiensk, japansk, norsk, polsk, portugisisk, spansk og svensk.

TravelPerk håndterer kun erhvervsrejser, så alt drejer sig om at finde de bedste rejseløsninger til kunderne. De største rejsebureauer, som AMEX GBT, har millioner af kunder over hele verden, hvilket gør det til en mindre personlig oplevelse.

Klik nedenfor for en mere detaljeret sammenligning mellem de to platforme:

5. BCD Travel

BCD Travel, der har hovedkontor i Holland, er en anden gigant inden for erhvervsrejseadministration. De har kontorer i 109 lande og tilbyder travel management-løsninger til virksomheder over hele verden.

Det er et traditionelt travel management-selskab, der tilbyder rejseløsninger via en agent og online bookingværktøjer, afhængigt af kundens størrelse. BCD Travel betragter sig selv som et førende travel management-selskab af følgende grunde:

  • En softwarepakke med tre separate platforme til rejseadministration for virksomheder
  • Adgang til API'er til at integrere med platformen for at opfylde unikke forretningsbehov
  • Løsninger til SMV'er

TravelPerks utrættelige indsats for at innovere inden for travel management-branchen kommer fra vores forpligtelse til at være det bedste travel management-selskab. Det er her, kunderne siger, at vi tilbyder mere end BCD Travel:

At kigge på online anmeldelsessider hjælper ikke meget i vores sammenligning, da hverken G2 eller Capterra har nogen anmeldelser eller bedømmelser af BCD Travel:

  • G2-klassificering: ingen tilgængelige data
  • Capterra rating: ingen data tilgængelige

Vi kan ikke sammenligne BCD Travel med TravelPerk via ratings, men et holistisk kig på begge løsninger fremhæver en klar vinder.

TravelPerk tilbyder det grundlæggende inden for rejseadministration og meget mere. Fra online bookingværktøjet til kundeservice af høj kvalitet - vores kunder får altid den bedst mulige service, når det gælder administration af forretningsrejser.

Klik nedenfor for en mere detaljeret sammenligning mellem de to platforme:

6. TravelBank

TravelBank er en global virksomhed, der administrerer virksomheders udgifter og forretningsrejser, og som tilbyder en end-to-end-løsning, der gør det lettere at rejse. De udviklede først en mobil løsning, da de vidste, at størstedelen af deres brugere ville være forretningsfolk på farten. Ifølge dem selv omfatter deres primære USP'er:

  • Alt-i-en-platform, der inkluderer rejser og udgifter
  • Brugervenlig platform
  • Understøtter tusindvis af virksomheds- og personlige kort

TravelPerk tilbyder dette og meget mere og reducerer samtidig de samlede ejeromkostninger. Her er nogle af de fordele, som TravelPerk-kunder typisk nævner, når de sammenligner vores værktøj med andre:

  • Førsteklasses in-house support, der giver TravelPerk fuldt overblik 
  • Et større lager, hvilket betyder bedre priser og bookingmuligheder, når du har brug for dem.
  • Et hurtigere udviklingstempo, hvor vi konstant bruger feedback til at forbedre funktionaliteten.
  • TravelSafe: leverer pålidelig og verificeret information om rejsesikkerhed

Vi kan også se på de bedste rejseanmeldelsessider for at sammenligne Travelbanks erhvervsrejseløsning med TravelPerk. Her er Travelbanks ratings fra G2 og Capterra:

Travelbank har færre anmeldelser og en lavere rating end TravelPerk, hvilket betyder, at flere brugere vurderer TravelPerk højere. Det er en no-brainer.

TravelPerk tilbyder også gennemsigtige, enkle priser, så du undgår overraskelser, når du afslutter. Vores syvstjernede support og brugervenlige online bookingværktøj gør både nationale og internationale rejser til en leg for både store og små teams.

Klik nedenfor for en mere detaljeret sammenligning mellem de to platforme:

Traditionelle rejsebureauer til virksomheder

Rejsebureauer har eksisteret i et stykke tid, og branchens giganter har brugt mange år på at opbygge netværk og forbindelser over hele kloden. Disse TMC'er omfatter store navne som f.eks:

  • CWT
  • FCM Travel
  • Rejser CTM
  • Forretningsrejsende

Selvom travel management-branchen er kommet langt, bruger mange virksomheder stadig traditionelle TMC'er af en række årsager. Disse grunde omfatter:

  • Loyalitet: Mange virksomheder har været hos deres TMC i årevis.
  • Personalisering: De har opbygget relationer til kunderne.
  • Administratorfordele: De får særbehandling efter mange års samarbejde.
  • Bekymringsfri: bookingprocessen håndteres for dem

Ligesom traditionelle TMC'er har haft tid til at opbygge relationer med rejse- og hoteludbydere, har de også haft tid til at opbygge relationer med kunder. Kunderne har brugt mange år på at modtage service af høj kvalitet fra et pålideligt rejsebureau, og de skifter ikke uden god grund.

Men derer en god grund. Traditionelle rejsebureauer har ofte en forældet teknisk infrastruktur og kommunikationsmidler, såsom konstant frem og tilbage over e-mail eller telefonopkald, der simpelthen ikke er nødvendige. Her er nogle andre måder, hvorpå traditionelle rejsebureauer ikke lever op til moderne forretningsrejsendes behov:

  • Tidskrævende: at gå frem og tilbage spilder dyrebar tid.
  • Begrænsede tilbud: Kunder kan ofte finde bedre tilbud ved at booke online.
  • Dårlig service: Kunderne har ikke altid adgang til 24/7-service, og nogle gange kommer de til at tale med robotter.
  • Forældet: gammel teknologi og dårlig UX, der trænger til en opdatering
  • Dyrt: Kunder bør ikke betale for at få support, men det er ofte tilfældet.

Det afhænger helt af, hvad din virksomhed har brug for, og hvilket budget du har.

Afrunding

Rejseadministration behøver ikke at være stressende - en lille indsats for at finde den rigtige løsning til dig vil sikre dig succes fremover. Der er mange muligheder på markedet, men hos TravelPerk ved vi, at vi tilbyder den bedste løsning til rejseadministration.

Kyndige teams, brugercentreret teknologi og fantastisk kundeservice er det, der adskiller os fra mængden Vi har en traditionel TMC's viden og lagerbeholdning med en ny rejseadministrationsplatforms design, fleksibilitet og service.

Vi håber at have besvaret dine spørgsmål om de bedste travel management-løsninger - tøv ikke med at kontakte os for at finde ud af mere om, hvad TravelPerk kan gøre for dig

Gør forretningsrejser enklere. For altid.

  • Se vores platform i aktion. TravelPerk, som tusindvis af virksomheder verden over har tillid til, gør det nemmere at administrere forretningsrejser med mere fleksibilitet, fuld kontrol over udgifterne med nem rapportering og muligheder for at udligne dit CO2-aftryk.
  • Find hundredvis af ressourcer om alt, hvad der har med forretningsrejser at gøre, lige fra tips om at rejse mere bæredygtigt til råd om, hvordan man opretter en forretningsrejsepolitik og styrer sine udgifter. Vores seneste e-bøger og Blogindlæg har dækket dig ind.
  • Gå aldrig glip af en opdatering. Hold kontakten med os på det sociale for de seneste produktudgivelser, kommende begivenheder og artikler, der lige er kommet ud af trykken.